Reklamacije i povrat

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE KATALOG KUPCA U ZAKONSKOM ROKU

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

      1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
      2. Ukoliko je greškom prodavnice Katalog fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na Call centar (016 213 312, slanjem e-maila na mp@ka.rs, ili dolaskom u naš prodajni prostor. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru službi koja radi na reklamacijama (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da artikal donese naš prodajni objekat).

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u naš prodajni objekat na adresi Stepe Stepanovića 3, 16000 Leskovac. Kupac će na ovu adresu poslati:

      • Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio),
      • Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi),
      • Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,...).

Po prijemu ovako poslate robe služba koja radi na reklamacijama će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.

U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, možete prekinuti saradnju sa nama, a obavestićete nas putem poziva na broj telefona 016 213 312 ili putem mail-a mp@ka.rs.